REKLAMA
Znaleziono 8448 wyników
Sklep Dino, ul. Iwaszkiewiczainwestycja
Pokaż inwestycję
Sklep Dino, ul. Iwaszkiewicza
Legnica, Iwaszkiewicza
Zakład recyklingu odpadów betonowychinwestycja
Pokaż inwestycję
Zakład recyklingu odpadów betonowych
Dąbrowa Górnicza, Roździeńskiego 14
Ostoya Warszawskainwestycja
Pokaż inwestycję
Ostoya Warszawska
Kolonia Warszawska, Ułanów
Osiedle Drozdoweinwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle Drozdowe
Szczecin, Drozdowa
Sklep DINO, ul. Kosmonautówinwestycja
Pokaż inwestycję
Sklep DINO, ul. Kosmonautów
Wrocław, Kosmonautów
Łódzkie z potencjałem na 2,5 mln mkw. nowych inwestycji magazynowych [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Łódzkie z potencjałem na 2,5 mln mkw. nowych inwestycji magazynowych [RAPORT]
Unikalnie różnorodna w skali kraju grupa najemców magazynowych, jedyny w Polsce „ring autostradowy”, który wzmocni rozwój logistyki e-commerce oraz nowoczesna, przyciągająca globalnych graczy infrastruktura magazynowa – tak w skrócie przedstawia się sytuacja na rynku powierzchni magazynowych w regionie łódzkim, którą podsumowuje najnowszy raport Cushman & Wakefield. Co więcej, jak wynika z analizy „Uszyj biznes w Łodzi. Rynek magazynowo- produkcyjny Polski Centralnej", potencjał zabezpieczonych przez deweloperów bank gruntów daje możliwość na realizację inwestycji o łącznej powierzchni nawet 2,5 mln mkw.
Heimstaden przenosi się do biurowca Plac Unii w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Heimstaden przenosi się do biurowca Plac Unii w Warszawie
Heimstaden, europejska spółka sektora PRS, otwiera swoje biuro w Placu Unii. Nowy najemca zajmie w wielofunkcyjnym warszawskim kompleksie około 1 tys. mkw. Przy wyborze nowej lokalizacji firmie Heimstaden doradzały SkyWest oraz Studio A+KA. Invesco Real Estate w transakcji reprezentowała firma Colliers.
LEGO otworzy pierwszy sklep w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
LEGO otworzy pierwszy sklep w Łodzi
Sklep LEGO® w Łodzi będzie szóstym oficjalnym sklepem marki LEGO w Polsce i pierwszym w województwie łódzkim. To już trzecie otwarcie oficjalnego sklepu LEGO w Polsce w tym roku. Nowy salon będzie dostępny dla odwiedzających już w październiku.
Designer Outlet Gdańsk zostanie rozbudowanyartykuł
Pokaż artykuł
Designer Outlet Gdańsk zostanie rozbudowany
Designer Outlet Gdańsk zostanie rozbudowany. Inwestycja sprawi, że to gdańskie centrum outletowe zyska m.in. 14 nowych sklepów i nową przestrzeń restauracyjną. Plany powiększenia gdańskiego centrum outletowego zakładają dobudowanie 2 000 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.
Coraz bliżej otwarcia największego parku handlowego na Mazowszuartykuł
Pokaż artykuł
Coraz bliżej otwarcia największego parku handlowego na Mazowszu
Wielkimi krokami zbliża się otwarcie największego nowego parku handlowego w województwie mazowieckim, San Park Piaseczno w miejscowości Mysiadło w powiecie piaseczyńskim. Komercjalizacja obiektu dobiega końca.
500 nowych miejsc pracy w Szczecinie. Panattoni buduje obiekt BTS artykuł
Pokaż artykuł
500 nowych miejsc pracy w Szczecinie. Panattoni buduje obiekt BTS
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, pozyskał finansowanie na realizację nowoczesnego centrum dystrybucyjnego dla jednego z wiodących graczy branży retail. Kredytu w wysokości 36,5 mln euro udzielił BNP Paribas. Obiekt typu BTS powstaje w Szczecinie i zajmie powierzchnię ponad 54 000 mkw.
IKEA i nowe formaty sprzedaży. Plany na 2025 rokartykuł
Pokaż artykuł
IKEA i nowe formaty sprzedaży. Plany na 2025 rok
Pięć nowych lokalizacji, nowe formaty sprzedaży, więcej Punktów Odbiorów Zamówień – IKEA w 2025 roku.
Fabryka Minth Groupinwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryka Minth Group
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempieartykuł
Pokaż artykuł
Powierzchnia handlowa w Polsce rośnie w rekordowym tempie
W 2023 roku rynek nieruchomości w segmencie handlowym urósł o kolejne 380 tys. mkw. Tym samym, jak wynika z danych Colliers, łączne zasoby powierzchni w centrach handlowych w Polsce wzrosły do około 12,9 mln mkw. GLA. Nasycenie przestrzenią handlową osiągnęło 337 mkw. na 1000 mieszkańców, a współczynnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach spadł do 3,6%. Istotny wpływ na dynamikę polskiego rynku handlowego miało wprowadzenie nowych dyrektyw oraz debiut 30 nowych marek stacjonarnych.
Grupa Muszkieterów planuje otwarcie kolejnych sklepów Intermarché i Bricomarchéartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Muszkieterów planuje otwarcie kolejnych sklepów Intermarché i Bricomarché
Grupa Muszkieterów osiągnęła w pierwszym półroczu 2024 r. łączny obrót w wysokości blisko 5,2 mld zł w ramach zrzeszonych sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując niemal 7 proc. wzrost rok do roku. W ciągu sześciu miesięcy obie marki konsekwentnie realizowały obraną strategię rozwoju, co przełożyło się zarówno na otwarcia nowych placówek, jak i nowe udogodnienia oraz programy dla klientów.
HB 1820inwestycja
Pokaż inwestycję
HB 1820
Wrocław, Krzyki, Haukego-Bosaka 18-20
[Wrocław] Hala produkcyjna SATO Polska S.A., ul. Tynieckainwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Hala produkcyjna SATO Polska S.A., ul. Tyniecka
Wrocław, Fabryczna
Inwestorzy w blokach startowychartykuł
Pokaż artykuł
Inwestorzy w blokach startowych
Rynek nieruchomości nie pozostaje obojętny na wydarzenia na świecie i zmiany w globalnej gospodarce. Nastroje wśród uczestników europejskich spotkań branżowych, w tym zakończonej kilka dni temu kolejnej edycji międzynarodowych targów Expo Real w Monachium, okazują się jednak być całkiem niezłe. Inwestorzy zachowują względny spokój.
Niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt otworzy drogerię w Galerii Siemianowiceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt otworzy drogerię w Galerii Siemianowice
Znana niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt GmbH to kolejna znana marka, która otworzy swój salon w Galerii Siemianowice – nowym centrum handlowym Acteeum, realizowanym wraz z Falcon Investment Management w Siemianowicach Śląskich.
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ieartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Północna w Warszawie zwiększa udział mody w tenant-mix’ie
Warszawska Galeria Północna umacnia swoją ofertę handlową. Tylko w 2022 roku nowi najemcy zajęli tu lokale o łącznej powierzchni ponad 2375 mkw. Jednocześnie przedłużono umowy z dotychczasowymi partnerami, opiewające na ponad 4000 mkw. W efekcie, obiekt wynajęty jest niemal w 93 proc. Ale w warszawskiej galerii rośnie nie tylko wskaźnik komercjalizacji. Kolejne otwarcia w 2022 roku, ale także wcześniejsze z 2021 r., znacząco zwiększyły udział mody w tenant-mix’ie.
REKLAMA